{ "title": "Çağrı Merkezi Terimleri", "image": "https://www.terimleri.gen.tr/images/Cagri-Merkezi-Terimleri-99615.png", "date": "21.01.2024 16:04:08", "author": "Emel yildiz", "article": [ { "article": "
Çağrı Merkezi Terimleri, Ülkemizde 1990'lı yıllar itibari ile kurulmaya başlayan çağrı merkezleri şu an çağrı merkezi hizmeti ve teknoloji anlamında altın zamanlarını yaşıyor. Çağrı merkezleri 444'lü hatlar aracılığı ile kesintisiz 24 saat hizmet veren ve bu hizmet sırasında belli standartlara uyan ve görüşmelerde çağrı merkezi terimleri olarak bilinen terimlerin kullanıldığı telefon hatlarıdır. Çağrı merkezi işlem süreçlerinin yürütülmesi aşamasında kullanılan çağrı merkezi terimleri yabancı kelimelerden oluşmaktadır. Biz burada belli başlı çağrı merkezi terimleri hakkında bilgi edineceğiz.

Çağrı merkezi terimleri nelerdir?

Çağrı merkezi terimleri IVR adı verilen sesli yanıtlama sistemine dahil olan bütün terimleri içerir.

Bu sistem dahilindeki bazı çağrı merkezi terimleri ise şu şekildedir;
" } ] }